Forsendelse og retur
Pakker sendes med Posten/Bring som service pakker eller Bedriftspakker.
Firma adresse som leverings adresse sendes som bedrifts pakker levert på døren.
Sendings nr etc følger med faktura på oppgitt mail adresse så langt det lar seg gjøre samt på SMS.
Vi sender alle pakker hvor kunde får utlevert en hentelapp fra sitt lokale postkontor. Pakker som ikke blir hentet og som blir sendt i retur vil bli belastet med frakt kostnader tilbake, samt tilleggsgebyr på kr. 300 Bilder i butikken kan avvike i forhold til orginalembalasje.
Pakken er skadet, hva skjer?
Att pakker kommer til skade hender dessverre innimellom. Som oftest handler det om emballasjeskader.
Det er viktig att du og kundebehandler åpner pakken din etter att du har betalt for den/ signert hentelappen.
Da kan du og kundebehandleren inspisere innholdet og dere imellom kan bli enig om pakkens innhold er skadet eller om det kun var snakk om emballasjeskader.
Er den skadet skal en skademelding fylles ut på stedet og sendes til postens hovedkontor for behandling.
Behandlingstiden er litt ymse, er saken din klar går det som oftest fort. Dessverre er det uærlige mennesker der ute som sender defekte gjenstander til en kjøper.
Dette skaper store problemer for posten, dette er mye av grunnen til att posten kanskje ikke erstatter innholdet.
I de aller aller fleste tilfeller blir produktet du har kjøpt reparert eller erstattet. Det er sjeldent noe problem, men det kan ta tid.
Hver høflig og opptre hyggelig så får du bedre service. Det gjelder stort sett overalt. Husk att det ikke er kundebehandleren din som har gjort feilen.